1

Wybierz interesującą Cię ofertę pracy

Wybierz ofertę odpowiednią do Twoich kompetencji i zainteresowań. Czekamy na Ciebie!

2

Wyślij swoją
aplikację

Prześlij aktualne CV i podaj swoje dane kontaktowe.

3

Upewnij się, że Twoja aplikacja do nas trafiła

Sprawdź swój e-mail. Otrzymasz wiadomość potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia.

4

Rozmowa
kwalifikacyjna

Super, będziemy mogli się lepiej poznać! W większości przypadków zaproponujemy Ci spotkanie online. Zapytamy o Twoje doświadczenie, oczekiwania, hobby oraz marzenia!

5

Dodatkowe etapy
rekrutacji

Możemy zaproponować Ci dodatkowe zadanie: case study, zadanie w Excel’u, test osobowości czy też spotkanie z osobą z DreamTeam. O planowanych etapach poinformujemy Cię podczas pierwszej rozmowy.

6

Informacja
zwrotna

Bez względu na wynik rekrutacji, po spotkaniu dostaniesz informację od naszej People&Culture Manager o statusie swojej kandydatury.